24 Nisan 2013 Çarşamba

Medyuma Nedir



Özellikle internet ortamındaki bazı kendini medyum diye adlandıran kişiler ve bu kişilerin siteleri hakkında bilgi edineceğiniz bir makale olmasını istiyorum. Bunun elbette bir nedeni var. Bana gelen mesajlardan biliyorum ki çok sayıda medyum mağduru insan bana yazarak daha önce bu sahtekar medyumlardan yardım aldıklarını fakat sonuç alamadıklarını her fırsatta benimle paylaşıyorlar. Bu durum esasen beni derinden üzüyor. Sizin gibi ihtiyaç sahibi iyi niyetli insanların medyum arayışlarına bir nebze yardımcı olmaya çalışıyorum.  İhtiyacı olan kardeşlerimin bu medyumları seçerken dikkatli olması gerektiğini her fırsatta dile getiriyorum. Fakat takdir edersiniz ki her insana yetişmem ve bir bir hepinizi uyarmam mümkün değil.

Öncelikle iyi ahlaklı bir medyum asla bu tür bir girişimde bulunmamalıdır. Çünkü bize gelen insanlar zaten duygu anlamında güçsüz ve yardıma ihtiyacı olan insanlardan oluşuyor. Bu insanları kandırmak ne medyumların meslek anlayışı ile nede etik değerler ile örtüşebilir. Her meslekte olduğu gibi maalesef medyumluk yapan medyumlar arasında da insanların duygu ve zayıflıklarını kötü amaçları için kullanan şahsiyeti gelişmemiş bir takım medyumlar vardır. Oysa bu medyumlar bilmezler ki yaradan bizi her yanımızdan kuşatmıştır, O bizlere şah damarımızdan daha yakındır. Bu kötü niyetli medyumların gerçekte kalplerine zincir çekilmiş gözlerine de perde indirilmiştir. Allah bu tür sahtekar medyumlara karşı hepinizi korusun sevgili kardeşlerim.

http://medyuma.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder